SportAdmin använder Cookies för att förbättra din användarupplevelse. Genom att klicka på Jag Godkänner tillåter du detta. Här kan du läsa mer om cookies och hur SportAdmin använder dem.
Välkommen till Flickor -09,-10,-11

Säsongen 2023 spelade vi i Div 5 Bohuslän Flickor 9mot9 och vann B-slutspel 🎉

 

Under vintersäsongen kommer vi spela seriespel i Futsal.

Våra träningar för futsal är tisdagar och torsdagar 

18.30-20.00-Dingle sporthall 

 

Utomhusträning; onsdagar 18.30-20.00- Konstgräset i Hällevadsholm 

 

Följ oss gärna på instagram

svarteborgsfk_flicklag

 

Varmt välkomna att följa oss på vår resa i futsal  2023/2024!

Packlista inför Färgelanda cup (en liten hjälp längs vägen)
2023-08-05 10:05

Hej! 

Då var det mindre än en vecka kvar till Färgelanda cup, som vi längtat. Vi kommer att bo på förskolan i Högsäter och incheckning kan först ske när förskolan stängt på fredag. INGEN får åka dit innan vår "husvärd" givit tillåtelse. Mer info kommer längre fram. Vi kommer spela alla våra matcher i Högsäter.

 

Ni som bokat camping tänk på att kontakta campingen för att säkerställa en plats på campingen i Högsäter.

 

Nedan kommer en liten packlista som en liten hjälp längs vägen. 

 

  • Luftmadrass och pump eller liggunderlag.
  • Sovsäck/täcke
  • Kudde
  • Filt att lägga under madrassen eller om det skulle vara kallt i klassrummet är den i stället bra att ha som extra för att hålla värmen.
  • Sov-kläder
  • Fotbollsstrumpor, svarta om du har (detta om du vill ha med extra att byta med då vi endast  har med ett matchställ + strumpor per spelare)
  • Benskydd
  • Fotbollsskor (gärna ett extra par om man har)
  • Löparskor (Fritidsskor)
  • Svarta spelarshorts gärna flera par om man har ( detta om du vill ha med extra att byta med då vi endast  har med ett matchställ + strumpor per spelare)
  • Kliv-i-tofflor eller liknande
  • Ev. Underställ (kan bli kallt och regnigt)
  • Svarteborg-overall om man har (d.v.s. den långärmade tröjan och byxorna)
  • Regnjacka + ev. regnbyxor
  • Hygienartiklar
    • Tandborste + tandkräm
    • Schampo, balsam och duschkräm (obligatorisk dusch efter sista matchen varje dag)
    • hårborste + hårband
    • mediciner - Vet man av sig att man brukar få skavsår eller huvudvärk eller liknande, måste var och en se till att ta med skavsårsplåster och huvudvärkstabletter för eget behov.). Öronproppar (kan vara bra att ha)
  • Underkläder + sporttopp
  • Handduk (liten och stor)
  • Axelväska, ryggsäck eller liknande (för att ta med sig fotbollsskor/ombytesskor m.m. till och från match)
  • Vattenflaska
  • Kläder och skor till ev. ”disco”
  • Två märkta galgar (praktiskt att hänga upp sina kläder på i klassrummet)
  • Plastpåse för smutstvätt
  • ev. fickpengar, (genom gästkort får vi mat under dagarna) men det finns affärer och kiosk.
  • Mobil + ev. hörlurar
  • Mobilladdare

Ledarna kommer ha en ryggsäck att samla alla värdesaker i när vi spelar match. (pengar, mobil osv.)

Märk gärna kläder och ägodelar så är det lättare att hålla ordning på sakerna i klassrummet där ni bor.

 

Fler regler kommer att komma ang. godis, sängdags och uppförande på cupen.

 

Mvh

 

Henrik, Sandra och Charlotte

 

Kioskschema 2023
2023-04-26 09:45

Kioskschema vid hemmamatcher säsongen 2023.

 

Vi behöver alla hjälpas åt att bemanna våran kiosk under våra hemmamatcher. För att inte ansvaret alltid ska hamna på samma personer, gör vi därför ett schema så det blir mer rättvist, samt att det underlättar för ledarna. 

Kan du/familjen inte vid det tillfället ni erhållit så är det erat ansvar att byta tillfälle/datum med någon i laget samt skicka ett sms till Sofie med det akuella bytet.

Ni ska vara på plats senast 30 minuter före matchstart för att starta upp och börja iordningställa.

Kioskkassan för Sjövallen respektive Skogsvallen finns att hämta på Gulf i Hällevadsholm  (om inte annat lag redan hämtat ut den och den redan är på plats).

Arbetsbeskrivning finns i respektive kiosk.

Vid frågor kontakta Sofie : 0708442428

 

 

26/3 SFK - Tanums IF Alliansen  Sparplan, Hällevadsholm Matchstart 12.30      Wilma A.K, Vasa 

 

25/4 SFK - MIF  Sparplan, Hällevadsholm Matchstart 18.00                                  Elin Ek

 

5/5  SFK - Bengtsfors IF Sjövallen, Hällevadsholm Matchstart: 19.30      Meja

 

13/5 SFK - HAIF  Sjövallen Naturgräs, Hällevadsholm Matchstart: 11.00           Wilma A.J

 

28/5 SFK - Grohed  Sjövallen Naturgräs, Hällevadsholm Matchstart: 11.00       Molly G

 

10/6 SFK - IFK Strömstad Sjövallen Naturgräs, Hällevadsholm Matchstart: 11.00   Enya R

 

15/6  SFK - IK Rössö Sjövallen, Höllevadsholm Matchstart: 19.00   Lova

 

Ni som har barn födda 09 har fått kioskpass på juniorernas hemmamatcher, detta för att vi måste fördela jämt för alla. Schema för matcherna efter sommaruppehållet kommer senare när matcherna är fastställda. Vid frågor om schemat kontakta Sofie.

 

Tack för att ni ställer upp och hjälper till!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Inför läger i Larv 14-16 april
2023-04-10 19:42

Träningsläger 14-16 april

 

Då var det äntligen dags att kicka igång säsongen 2023!

Detta gör vi med ett träningsläger i Larv 😊 Ett härligt gäng på 30 tjejer!

 

Samling: Brandt i Dingle kl. 16:15- avgång 16:30 på fredag!

 

Bilar dit (16:30)

Victor: 3 platser
Jörgen: 4 platser
Charlotte: 4 platser
Ramona: 4 platser
Anders: 4 platser
Bjarne: 7 platser
Tobias: 2 personer
Lotta: 2 platser (åker tidigare)

= 30

 

Bilar hem (ca 13:30)

Victor: 3 platser
Jörgen: 4 platser
Charlotte: 4 platser
Anna: 4 platser
Lotta: 4 platser
Marielle: 4 platser
Bjarne: 7 platser
Tobias: 2 platser
= 32

 

Frågor gällande logistik; kontakta Charlotte; 0704687744

 

Det är viktigt att tjejerna ätit ordentligt innan avgång och att de har träningskläder på sig eftersom vi startar med ett träningspass direkt vid ankomst.

 

I matväg kommer tjejerna få

-kvällsmat på fredag kväll

-frukost, lunch, mellis och middag/kvällsmat samt snacks på lördag

-frukost och lunch på söndag. 

 

Det kommer även finnas frukt mm. på plats. Hoppas alla meddelat allergier, om inte gör det snarast!

 

Packlista för träningsläger!

  • Luftmadrass och pump eller liggunderlag.
  • Sovsäck/täcke
  • Kudde
  • filt att lägga under madrassen eller om det skulle vara kallt i är den i stället bra att ha som extra för att hålla värmen.
  • Sov-kläder
  • Träningskläder för 3 träningspass
  • Benskydd
  • Fotbollsskor
  • Löparskor (Fritidsskor)
  • Kliv-i-tofflor eller liknande
  • Underställ (kan bli kallt och regnigt)
  • Svarteborg-overall om man har(d.v.s. den långärmade tröjan och byxorna)
  • Regnjacka + ev. regnbyxor
  • Hygienartiklar
    • Tandborste + tandkräm
    • Schampo, balsam och duschkräm (obligatorisk dusch efter träningar).
    • hårborste + hårband
    • mediciner - Vet man av sig att man brukar få skavsår eller huvudvärk eller liknande, måste var och en se till att ta med skavsårsplåster och huvudvärkstabletter för eget behov.). Öronproppar (kan vara bra att ha)
  • Underkläder + sporttopp, strumpor
  • Handduk (liten och stor)
  • Vattenflaska
  • Myskläder
  • Plastpåse för smutstvätt.
  • Mobil + ev. hörlurar
  • Mobilladdare

 

Ändringar arbetsschema inför fredagen
2023-01-18 21:35

Hej!

Vi behöver göra lite ändringar gällande arbetsschemat på fredagen. Känner någon att dem har möjlighet att ta fler pass på fredagen för att avlasta oss ledare så kontakta mig.
 
Kan någon mer tänka sig att baka så vore det toppen. Än så länge är det endast 2 st som har bakat vilket vi tror går åt redan på fredagen. Men vi vill gärna sälja hembakt även på söndagen. Nu taggar vi upp och peppar för cup

 

Arbetsschema Svarteborg futsal cup
2023-01-11 21:49

Veckorna rullar på och snart är det dags för Svarteborg Futsal Cup, 20-22 januari! 

 

Detta är vår egen cup vilket innebär att vi alla måste hjälpas åt för att cupen ska bli så bra som möjligt och att inte alla arbetsuppgifter hamnar på samma personer. Cupen håller på fredag em/kväll, lördag hela dagen och söndag hela dagen.

 

Vårat lag F09-11 är ansvarigafredag 16.00-22.00 samt söndag 7.15-14.00 men vi har delat in er i arbetspass. Vi ledare har försökt fördela arbetsuppgifterna så gott vi kan genom ett arbetsschema, är det så att man inte kan på sitt arbetspass behöver ni byta med någon i laget. Se arbetschema (Bild 1-fredag och bild 2-söndag). 

 

Det är önskvärt att varje lag bakar något som vi kan sälja i kiosken så som ex. silviakaka/kärleksmums/bullar osv. Om ni vill baka meddela gärna Charlotte (0704687744 eller messenger) så vi har koll på hur många ev. hur få som vill baka. 

 

Vi ser fram emot en härlig helg tillsammas i fotbollens regi fylld med glädje, gemenskap och sammanhållning. Ingen kan göra allt men alla kan göra något!

 

MVH

 

Ledarna

Spelade matcher
Kommande aktiviteter
Nyheter från föreningen
Svarteborgs FK, 19/11 21:15 
Svarteborgs FK, 12/11 16:48 
Svarteborgs FK, 12/11 12:19 
Svarteborgs FK, 11/11 20:06 
Svarteborgs FK, 09/11 18:38 
Svarteborgs FK, 19/10 18:52 
 
Huvudsponsor
Guld Sponsorer
Silver Sponsorer
Brons Sponsorer
Klubbsponsorer
Sparplan Konstgräs Finansiell Projektsponsor